שלום וברוכים הבאים לביתי החדש! הנאים החדרים בעיניכם? הנאה המטבח בעיניכם? הנאה המסדרון בעיניכם?
שבו עמי, והכירו את Cookie-Fairy.com , כי כבר מזמן שהגיע הזמן לבית לתפארת משלי!

בחיידק האפייה נדבקתי כבר מזמן, אי שם בתקופת התיכון, ומאז שהגיע – הוא סירב לעזוב. זה קרה לאחר שאפיתי בהצלחה עוגיות אגוזים וצימוקים מהספר של נירה שויאר שזכו לשלל מחמאות ויצאו כל כך טעימות, שגרמו לי לחשק אדיר להמשיך לאפות עוד ועוד.

בתחילת הדרך אפיתי מתכונים מתוך ספרי בישול ועיתונים, וכשהשתעממתי מההיצע הקיים התחלתי לפתח ולכתוב מתכונים בעצמי. בשלב מסוים החלטתי לפתוח בלוג במטרה לאגד למקום אחד את כל המתכונים שאספתי בדרך, ובלי שתיכננתי הוא גדל וצמח לאחד מבלוגי האפייה הגדולים והמצליחים בארץ. תחילתו של הבלוג היתה לפני עשור ב"תפוז", לפני 6 שנים הוא היגר ל"בלוגר", ואחרי שנים של נדודים לכבוד השנה החדשה הוא סוף סוף היגר למשכן קבע!

 

מה חדש בבלוג?

  • קטגוריות נוחות לניווט- סוף סוף בתפריט הראשי של הבלוג, תוכלו למצוא שלל קטגוריות נוחות לגלישה שיקלו עליכם את הגישה למתכונים: מתחשק לכם לזלול עוגות גבינה? לאפות אקלרים ופחזניות, או לרקוח במטבח חטיפי שוקולד ביתיים? כולם מחכים לכם באופן מסודר בתפריט בראש האתר, וסוף סוף תוכלו לגשת אליהם בקלות ובמהירות.
  • "מתחשק לי"- עדיין מתקשים להחליט מה להכין? בקטגוריית "מתחשק לי" מחכים לכם שלל אוספים שווים שמותאמים במיוחד עבורכם- אולי מתחשק לכם אתגר אפייה? מחפשים רעיונות לקישוטים לעוגות? מתכונים לניצול חלמונים שנשארו ללא שימוש? או פשוט מתחשק לכם ממש משהו שוקולדי ישר לתוך הוריד? שלל אוספים מחכים לכם בתוך הקטגורייה ויקלו עליכם את החיפוש אחר הקינוח המרגש או העוגה השווה הבאה שאתם מתכננים להכין.
  • אינדקס מתכונים- גם אינדקס המתכונים של הבלוג הפך סוף סוף לויזואלי, ודרכו תוכלו לסקור את תמונות כל המאפים והקינוחים בבלוג ולמצוא בקלות רבה יותר את המתכונים שאתם אוהבים.
  • מנוע החיפוש של הבלוג עבר גם הוא מתיחת פנים, והוא נחוש ומוכן לעזור לכם להתמצא ברחבי הבלוג בקלות יתרה, ואת הפוסטים השונים שתמצאו בעזרתו תוכלו גם לשתף מעתה בקלות רבה יותר ברשתות החברתיות בעזרת האייקונים המחכים לכם מתחת לכל פוסט, וגם בפיד שבעמוד הראשי של הבלוג.
  • הרשמה לעידכונים– מערכת העידכונים הישנה והמקרטעת הוחלפה במערכת דיוור חדשה ומשודרגת, אתם מוזמנים להירשם שוב בתחתית העמוד ולקבל עידכונים ישר למייל בכל פעם שמתפרסם פוסט חדש ומסקרן.
  • דף מידות ומשקלות חדש ונוח לשימוש מחכה לכם בתפריט "שונות", והוא אפילו כולל מידות לחומרי גלם מקצועיים שאי אפשר למצוא בשום אתר בארץ, כמו פייטה פויטין, סוכר אינוורטי, מירואר ואפילו מאצ'ה.
  • בגרמים או בכוסות ובכפיות? גם המתכונים בבלוג כולו עודכנו לנוחיותכם בעבודת כפיים מאומצת, ואת המתכונים כולם תוכלו למצוא מעתה כתובים גם בגרמים וגם בכוסות ובכפיות (כן, אפילו אם מדובר בעוגה מטורפת של מיליון שכבות).
  • רוצים לקרוא עליי? (וגם סוף סוף לראות תמונה?) או לשמוע מה כתבו עליי בעיתון ממש לאחרונה? מוזמנים לדפדף בעמודים החדשים "על פיית העוגיות" ו"בתקשורת וברשת" בתפריט "אודות" ולהתעדכן בכל מה שיש לי לספר
  • לסיום והכי חשוב – סוף סוףףףףף ניתן לגלוש בבלוג כמו שצריך גם בגירסת המובייל הרספונסיבית, עם תפריטים נוחים וגלישה קלה ומהירה יותר בכל מקום בו אתם נמצאים, הידד!

 

 אז לסיכוםםםםם

אתם מוזמנים להתפרע ולגלוש בכל רחבי האתר, ויותר מאשמח לשמוע את דעתכם על הבית החדש ולהקשיב לכל הארה מעניינת, תקלה טכנית בה אתם נתקלים בדרך, דברים שמפריעים לכם, אינפורמציות נוספות שהייתם שמחים למצוא בבלוג, או כל רעיון שיוכל לשפר את חווית הגלישה בבלוג החדש.

לסיום חייבת לומר תודה מכל הלב לדן קופמן מסטודיו דנקו ולשי ורבקה דרויש משלושה מעצבים על בניית האתר החדש בכישרון רב ובסבלנות אין קץ לכל הבקשות הבלתי נגמרותתתתת שלי. לעודד אהבתי חיי שסובל כבר שנים מהשתלטות חסרת תקדים על המטבח, אך לפחות מרוויח עוגות שוות במיוחד לעבודה. לאמא שלי על כך שחששה לתת לי לחולל במטבח כשהייתי קטנה כדי שלא אשאיר בלאגן, ובכך יצרה מפלצת אפייה בלתי מרוסנת. לרחלי קרוט, לאפרת ליכטנשטט ולנטלי לוין על ההשראה, העזרה והעצות החכמות לאורך השנים.

ותודה ענקית מוקדשת לכם הגולשים על התגובות, על השיתופים, ועל המילים הטובות שאתם שולחים. כל אלו רק מכניסים לי רוח גדולה למפרשים ועושים חשק להמשיך ולהתפרע במטבח בכל פעם מחדש. מאחלת לכולנו להמשיך ולחגוג עם קינוחים מושחתים במרקם קרמי במיוחד, עוגות מעולות ואווריריות שאי אפשר להפסיק ליישר, עוגיות משובחות שנמסות בפה, ובעיקר השתוללות כיפית במיוחד במטבח. אפייה נעימה!